+++++ دل نوشته +++++

با سلام خدمت همه هر کسی مایل به اینه که تو نویسندگی وبلاگ کمکم کنه بهم پیام بده ممنون

دروغ بگو ؛ تا باورت کنند....!!
آب زیر کاه باش ؛ تا بهت اعتماد کنند....!!
بی غیرت باش ؛ تا آزادی حس کنند ....!!
خیانت هایشان را نبین ؛ تا آرام باشند ....!!
کذب بگو ؛ تا عاشقت شوند........!!
هرچه نداری بگو دارم، هر چی داری بگو بهترینش را دارم ....!!
***اگر ساده ای ؛ اگر راست گویی ؛ اگر باوفایی .... اگر با غیرتی !

اگر یک رنگی .... همیشه تنهایی
... !!!!



نظرات شما عزیزان:

shadlin
ساعت19:17---1 اسفند 1391




گاهی وقتا دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد ؛



که بیاد تو تنهاییم …. و من اجازه ندم!



و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو و آروم بغلم کنه و بگه:



مگه من مردم که تنها بمونی … !
پاسخ:ممنون بابت جمله زیبات.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت 18:26 توسط محمد| |


Power By: LoxBlog.Com

دریافت کد قفل کلیک راست